Philips Click&Style YS534

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Click&Style YS534 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

HereIsTom 24-11-2015
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Dit scheerapparaat met maar 2 koppen is de mislukkeling van Philips!
Scheren duurt heel lang voordat je een beetje glad bent en dan nog is er geen glad gevoel!
Mijn Philips apparaten hiervoor met 3 kopen deden het wel goed.
Op aanraden van een collega nu de Philips S9171 gekocht en ja die scheert perfect!

rob19872 24-06-2015
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Dit scheerapparaat scheert niet best. Korte haren krijgt hij zeker weg, alleen moet je tien keer over dezelfde plaats heen gaan. Aan de andere kant is het apparaat niet duur en krijg je er extra kopstukken bij. Als ik het reguliere kopstuk gebruik ben ik 10 minuten bezig wil ik alle haren goed weghebben (ongelukkige randje moet je nog nascheren). Dus als je weinig wil betalen en het niet erg vindt om wat meer tijd kwijt te zijn moet je dit scheerapparaat kopen. Indien je snel een goed en glad gezicht wil moet je dit apparaat niet kopen.... Voor het geld is het geen miskoop, maar het is zeker geen heel goed scheerapparaat.

Ballenbak 30-12-2014
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

In eerste instantie was ik bang dat het apparaat een compromis zou zijn. Dat het alles een beetje zou kunnen, maar niks erg goed. Gelukkig is dat niet waar. De Click&Style scheert zelfs beter dan mijn vorige scheerapparaat, ondanks dat het één scheerkop minder heeft. Het bodygroomen gaat zelfs zo goed dat ik me uit enthousiasme de eerste keer helemaal kaal heb geschoren. Met alle opzetstukjes is de Click&Style een uitgebreid en erg prettig apparaat. Het is een echte alleskunner en ik ben er dan ook erg blij mee.

ZippIt 08-03-2014
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Na dat mijn 30 jaar! oude Philishave uiteidelijk wat slechter begon te worden en je ook wel eens iets anders wilt gekozen voor dit apparaat. De reden hiervoor was de vele gebruiksmogelijkheden die het biedt. En ik moet zeggen: dit apparaat is fenomenaal want de mogelijkheden zijn legio. Ik heb het apparaat nu enkele weken in bezit en zowel droog als onder de douche uitgeprobeerd. Het scheerhoofd heeft weliswaar "slechts" 2 scheerkoppen maar dit doet uiteindelijk niets af aan het eindresultaat, gewoon superglad alleen zal het bij iemand die lijdt aan het "Lubberssyndroom" misschien iets langer duren. De baardtrimmer heeft 5 standen maar het kapje kan er ook van af geschoven worden waardoor je een mooie brede tondeuse krijgt. Ideaal voor een strak dun snorretje en de bakkebaarden. De bodygroomer heeft dan nog 3 opzetstukken om wat langer haar te verwijderen. Zonder deze opzetstukken zijn alle plekken op het lichaam goed te bereiken. En jazeker, ook de intieme delen zonder dat het meteen "bloedworst" wordt. Dus voor de moderne man: schaamhaar kort en de rest glad geschoren. Ik ben zéér tevreden met deze aankoop temeer omdat het me € 16,25 p.mnd aan Mach3 scheermesjes scheelt. Wordt geleverd met een net zwart reisetui. Eigenlijk is dit een apparaat waar de metrosuele man van tegenwoordig niet zonder kan.

ZippIt 24-05-2014

Update: omdat het klepje van de baardtrimmer tijdens het gebruik open ging & het onderdeel ratelde heb ik dit gemeld bij de Phillips Customar Care service. Het was niet helemaal duidelijk of de bevestiging afgebroken was of dat het hier ging om een productiefout. Omdat ik tot twee keer toe een verkeerd onderdeel ontvangen heb, hebben zij besloten mij een gehele nieuwe Body-groomset te sturen, gratis wel te verstaan. Kijk dat is nog eens service, complimenten.

Na deze set nu 3 maanden gebruikt te hebben wil ik het scheerresultaat toch nog 1 puntje meer geven want het apparaat scheert gewoon echt glad. Let wel, ik spreek alleen voor me zelf & ik heb een lichte tot normale baardgroei.

flopke 09-12-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

De combinatie van scheren, trimmen en groomen sprak me direct aan. Alleen had ik bij aanschaf eigenlijk direct bedenkingen in de effectiviteit van slechts twee scheerkoppen, in plaats van drie. Een model met drie scheerkoppen was er echter alleen met een trimmer, geen groomer (Philips RQ1175 SensoTouch). Toen deze set maar gekozen. Te snel die keuze gemaakt bleek al gauw. Het scheren duurt merkbaar langer en niet echt effectief door de beperking van twee scheerkoppen. (Ik ben drie koppen gewend van een eerder Philips scheerapparaat). Bovendien onvoldoende glad resultaat voor mijn type baardgroei. Na een scheerbeurt, moet ik nog extra nascheren met scheermes. Dat kan natuurlijk niet echt de bedoeling zijn. Omdat deze set als actie van Philips 60 dagen geprobeerd kan worden, deze set daarom retour naar Philips. Voor mannen met een lichtere baardgroei kan deze set met twee scheerkoppen mogelijk wel voldoende zijn. Dat geldt ook voor de groomer. De extra trimmer is wel effectief en beter dan de meeste geïntegreerde trimmers bij andere scheerapparaten. De plastic opschuif kammetjes lijken me wat fragiel. Dus met zorg eraf en erop zetten bij een schoonmaakbeurt.

FRG55 03-12-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Na een paar dagen met scheerschuim te hebben geschoren ben ik zeer te vreden met deze aankoop. Een goed glad resultaat meer is ook niet nodig.

Sijmen1966 26-11-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

op zich een makkelijk te hanteren scheerapparaat, de opzetstukken zijn eenvoudig te wisselen
schoonmaken van het apparaat gaat eenvoudig onder de kraan.
het beste resultaat met scheren krijg je wanneer je nat scheert.
echter is het resultaat niet zo goed als scheren met een mes maar dat zal niet bij iedereen gelijk zijn, (afhankelijk van je baardgroei)

marvin1979 23-11-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Omdat ook mijn Philips PT860 na meer dan 1 1/2 jaar plotsklaps weigerde dienst te doen dit apparaat naar aanleiding van de reviews aangeschaft. Het scheerresultaat is goed maar niet zo goed als zijn voorganger, ook de handteerbaarheid vind ik wat minder. De binnenkant van het scheerhoofd vind ik wat zwak aandoen, vooral de sluitring waarmee de scheermesjes vast gezet worden. Ook het schoonmaken is minder handig als zijn voorganger. Dus kwa duurzaamheid is het maar afwachten wat het doet.

marvin1979 23-11-2013

Philips PT860 moet zijn PT920

MCapelle 26-08-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Na ongeveer 6 jaar scheermesje gebruikt te hebben, die naar mijn mening altijd erg duur zijn, ben ik overgestapt op de Philips Click&Style YS534. Dit voornamelijk omdat je met dit apparaat ook te mogelijkheid hebt om te trimmen en het als bodyshaver kan gebruiken onder de douche.

Het totaalpakket bevat 3 verwisselbare koppen samen met enkele opzetstukken voor de bodyshaver, een borsteltje, een beschermhoes en natuurlijk een oplader.
De scheerkop heeft 2 roterende bladen die zorgen voor een glad resultaat. Had in eerste instantie niet verwacht dat dit net niet helemaal hetzelfde resultaat zou leveren als scheren met mesjes, maar dit doet het gelukkig wel. Daarnaast scheelt het veel tijd aangezien het niet nodig is om scheerschuim te gebruiken.
Het meeste gebruik maak ik nog wel van de trimmer. Deze kop komt met een verstelbaar opzetstuk waar je door middel van 5 standen de lengte kan bepalen. Ik gebruik zelf alleen de korste stand, wat gewoon een mooi en strak resultaat opleverd. De 4 andere standen zijn naar mijn mening wat overbodig, maar misschien is dit niet het geval voor personen die een iets vollere baard willen. Het opzetstuk kan je verwijderen om bijvoorbeeld je bakkebaarden mee bij te werken, erg makkelijk.
De laatste kop is te gebruiken voor lichaamshaar. Deze komt met 3 verschillende opzetstukken voor verschillende lengtes (1 had genoeg geweest), wat het makkelijk maakt grote bossen haar weg te halen voordat je enkel de kop kan gebruiken om glad te scheren. Voor deze functie is het ideaal dat de YS534 onder de douche gebruikt kan worden. Na gebruik is de kop eenvoudig uit elkaar te halen (wat overigens ook geldt voor de andere 2 koppen) om hem gewoon te maken.

Al met al een fijn en veelzijdig scheerapparaat dus. Veel mogelijkheden, strak design, compact, makkelijk schoon te maken en het belangrijkst: zorgt voor een goed resultaat!

florisdebeer91 26-08-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Ongeveer 3 weken geleden heb ik de click&style ontvangen. Wanneer je de doos opent zie je meteen dat het strakke design van het apparaat, dit is natuurlijk een leuk pluspuntje.
Verder zie je meteen drie verschillende opzet stukken erbij zitten, deze gaan er zeer gemakkelijk op en af, de eerste die ik zal beschrijven is de scheerkop.
Deze is iets anders dan normaal hij heeft namelijk maar twee scheerkoppen in plaats van drie . Maar dit doet gelukkig niet af aan de kwaliteit van het scheren, Vroeg gebruikte ik altijd mesjes omdat ik bang was dat elektrisch scheren niet zou werken met mijn zware baardgroei. Echter gaat de Philips er zo doorheen, zelf lange haren worden gemakkelijk en pijnloos verwijderd Het resultaat is een glad geschoren gezicht voor de gehele dag!
De tweede kop die zult willen gebruiken is de baardtrimmer, deze bevat verschillende plastic opzetkoppen waarmee elk gewenst resultaat behaald kan worden. Dit wou ik natuurlijk ook zelf proberen dus had mijn baard een week laten staan en dit ging perfect. je kunt zelf de gewoon goed trimmen als je de kapjes verwijderd, dit werkt zelfs op de lastige plekjes op het gezicht.
De laatste kop die erin zit is voor alle beharing onder de nek. Zelf heb ik altijd de ervaring gehad dat je meestal veel rode plekken krijg, maar de kop van dit apparaat gaat gemakkelijk over de huid met minimale irritatie. Met enkele halen ben je al klaar. Het algemene voordeel van dit apparaat is dat het bruikbaar onder de douche is en het niet afdoet aan het kwaliteit zoals je vaak ziet bij andere producten.
Maar elke apparaat heeft natuurlijk ook nadelen. Ik heb er zelf twee kunnen vinden, een daarvan is dat het apparaat niet werkt als je aan het opladen bent, dit is natuurlijk geen ramp als maar op tijd oplaat. Het andere nadeel is dat het geen echt display heeft met informatie, het heeft wel een klein schermpje waarop een plaatje knippert als het bijna leeg is.
Mijn conclusie over het apparaat is dat het een zeer goed werkend multifunctioneel apparaat is waarmee elke look gemakkelijk behaald kan worden , die zelf onder de douche dezelfde resultaten behaald.
Philips heeft er in ieder geval weer een tevreden klant erbij!

Alexabrahams92 25-08-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Een erg fijn scheerapparaat! De drie verschillende opzetstukken (scheren, trimmen en lichaam) zorgen ervoor dat de scheermogelijkheden niet op te krijgen zijn. Het apparaat is degelijk, gemakkelijk en ziet er nog mooi uit ook! Het is ook erg fijn dat het apparaat ook onder de douche te gebruiken valt.
Slechts twee minpuntjes heb ik aan dit apparaat kunnen ontdekken: Het apparaat werkt niet tijdens het opladen, en daarnaast heeft het opzetstuk voor scheren slechts twee scheerkoppen, waar ik drie gewend was voor ik dit apparaat ging gebruiken.
Desondanks is het toch een erg handig apparaat, wat ik dan ook zeker iedereen kan aanraden!

Jpouwelse 21-08-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Ik gebruik dit scheerapparaat nu ruim een week en ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben over het product. Ik heb absoluut geen heftige baardgroei, maar ik vind het gewoon fijn om altijd een gladde huid te hebben dus is het voor mij belangrijk om een goed werkend scheerapparaat te gebruiken. Zoals ik al zei gebruik ik hem een week en heb ik hem daarin 4 keer gebruikt. Eenvoudig je baard en snorhaartjes scheren gaat eenvoudig en snel, je hoeft niet 10 keer heen en weer te bewegen om alles weg te krijgen, wat ik bij eerdere apparaten wel ervoer. Verder zit er ook een 'bodygroomer' bijgeleverd, welke ideaal is om bijvoorbeeld je borsthaar weg te halen. Erg makkelijk vind ik persoonlijk ook dat het apparaat goed tegen water kan en zelfs onder de douche te gebruiken is.

Al met al is het een erg veelzijdig product, omdat je er mee kunt scheren, trimmen en 'groomen', het is gewoon ideaal om dat allemaal met 1 apparaat in huis te hebben en om deze redenen geef ik het product een 9.

Ivoo11 17-08-2013
Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Ik scheer me nu zo'n 5 jaar en heb verschillende scheerapparaten en scheermesjes geprobeerd, voor zowel lichaam als gezicht. Ik heb dit scheerapparaat nu ruim een week elke dag gebruikt en ben er zeer tevreden over. Met de 3 verschillende opzet stukken, heb je alleen dit scheerapparaat nodig om alles te scheren of te trimmen. Vooral het opzetstuk met de mesjes, is heel handig, dit haalt eenvoudig de lastige haartjes bij de keel weg. Het kliksysteem werkt ook heel simpel, je hoort een duidelijke klik als die vastzit, en is eenvoudig los te trekken. Verder vind ik het een grote plus dat het apparaat bruikbaar is tijdens het douchen, en daar niet minder door gaat scheren.
Concluderend, geef ik dit apparaat een 9. Het werkt eenvoudig, zeer effectief voor zelfs de lastige plekjes, en is bruikbaar onder de douche.